Strandleven in Necochea - Reisverslag uit Necochea, Argentinië van JanDirk Vries - WaarBenJij.nu Strandleven in Necochea - Reisverslag uit Necochea, Argentinië van JanDirk Vries - WaarBenJij.nu

Strandleven in Necochea

Door: JanDirk en Marank

Blijf op de hoogte en volg JanDirk

28 Februari 2010 | Argentinië, Necochea

Dag beste mensen.

Allereerst willen we iedereen even geruststellen. Hier gaat alles goed en geen aardbeving. Ook niets dat erop lijkt. Hemelsbreed is het aardbeving gebied minimaal 1200 km verwijderd en het ligt aan de andere oceaan. Wel is er veel over op het nieuws en zo.

Wij zitten momenteel in Necochea en zijn hier na een busreis van een uurtje of 7 vanuit BA gearriveerd. De bussen zijn echt superluxe met een soort van stoelen á la business class in een vliegtuig. Ook krijg je versnaperingen onderweg.

Hier doen we het vooral rustig aan. Beetje badderen, zonnen en ijs eten.
Gisteren hebben we een stukje gejogd. Dit na de verontrustende mededeling van Marjo over onze dikke konten. Bedankt voor alle reacties, echt heel leuk om te weten dat jullie meelezen op deze site. Vader Jan bedankt voor de geschonken extra fotoruimte!

Gisteren een eind gewandeld en een kudde zeeleeuwen tegengekomen. Je kon echt heel dichtbij komen. Toen marank dit deed probeerde het mannetje haar te lokken met een speciale lokroep. Dit werkte echter niet. De locale mannen proberen dit ook, maar zelfs voor deze charmes is marank ongevoelig.

Voor de rest rijden hier allemaal oude wagens rond. Ik denk toch zeker dat 2 op de 10 voor oldtimer doorkan.

Morgen nog een dagje strand en om ongeveer half 12 ´s avonds vertrekt onze nachtbus richting het schiereiland van Valdes.

We hebben weer wat foto´s van het een en ander geplaatst.

Nou het allerbeste weer en de groeten van ons.

JanDirk en Marank

• 28 Februari 2010 - 23:10

Yorianne:

Mmm.. dat klinkt echt heerlijk relaxt! En wat fijn dat het nu mooi weer is.
    Ben vooral blij dat jullie geen last hebben van enige beving of schok, houden zo...
    Kan jullie nieuwe foto's nog niet bekijken!
    Liefs

• 01 Maart 2010 - 11:27

Jacqueline & Zoe:

Hee Marank en JanDirk,
    Leuk dat je me deze website hebt gemaild. Kan ik jullie 'volgen'. Vandaag hier eindelijk weer zon na een hele natte zondag... Straks gaat Zoe met een vriendje Dirk rijden. Afgelopen zaterdag is ze met Sam (vriendinnetje van de manege) wezen rijden en springen. Wat ontzettend schattig die zeeleeuwen! Nou ik lees jullie verslag wel weer van de volgende keer. Zo kunnen we jou ook een beetje op de hoogte houden van het reilen en zeilen met Dirk. Momenteel is het trouwens Shirengo die steeds in de lappenmand zit. Hoefzweer en wie weet wat nog meer. ER volgt nl. nog meer onderzoek.
    Heel veel liefs,
    Jacqueline, Zoe en Dirk

• 01 Maart 2010 - 12:28

Leen:

Hoi Marank en JD
    het ziet er goed uit daar , dus verder genieten maar , afg zat met B Baas nieuwe auto gehaald volvo C30 hemel blauw helemaal in de wolken , wij gaan 10 dg naar Gerlos dus even geen mail
    GR Gerda en Leen

• 01 Maart 2010 - 18:33

Wieneke:

Hoi Marank en Jan Dirk,

Gelukkig dat jullie op veilige afstand zitten.
    Gaaf zeg, die zeeleeuwen!
    Leuk om zo steeds wat foto's van jullie te zien.
    Met Quin gaat goed hoor, je krijgt een dikke knuffel van 'm.

Liefs Wien

• 01 Maart 2010 - 18:59

Anne:

Wauw zeg, vet gaaf die grote zeeleeuwen en jullie komen wel hééél dicht bij. Fijn dat jullie veilig zijn voor de aardbeving. Ik heb mijn 1e dag gewerkt vandaag, was ff wennen. neem je nog zo een oude bak mee naar huis JD? (wordt wel een beetje lastig he!)

Kus van jullie (schone) zus

• 01 Maart 2010 - 22:40

Alexander Hof:

Hee hallo! Zozo klinkt goed en die foto's... jep, als het even kon zou ik jullie morgen achterna vliegen.

Geniet er van!

Alex