Eerste dagen Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van JanDirk Vries - WaarBenJij.nu Eerste dagen Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van JanDirk Vries - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Buenos Aires

Door: JanDirk en Marank

Blijf op de hoogte en volg JanDirk

22 Februari 2010 | Argentinië, Buenos Aires

Het lijkt alsof we al een hele tijd van huis zijn, maar het is nog maar twee dagen geleden dat we vertrokken van schiphol.

Wat was het een verrassing, met zoveel lieve mensen die ons kwamen uitzwaaien. Het leek wel of we werden terugkwamen met een gouden plak uit vancouver, maar dan gingen wij natuurlijk weg, maar goed...

Vandaag lekker uitgeslapen. Ontbeten en hierna koffie gedronken in Buenos aires oudste cafe (Tortoni, zie de foto).

Vervolgens wat pleinen en kerken bekeken en met de metro naar een gigantische begraafplaats met allemaal graftombes, Ook evita had hier een graf.

Marank heeft nog een gigantisch stuk chocoladetaart weggewerkt (foto). Een zwerver heeft haar geholpen

Het weer is maar zozo, met nu en dan aardig wat regen. Temperatuur wel weer lekker.

Nu aan het uitbuiken van een lekkere steak. Het kan niet beter.

Leuk om jullie reacties uit Nl te lezen. Het beste daar. Onze verdere plannen zijn nog niet helemaal duidelijk. Iguazu falls is 18 uur in de bus enkele reis en dan na twee dagen weer hetzelfde terug, dus wieweet slaan we deze wel over.

Groetjes van ons

• 23 Februari 2010 - 18:53

Jan&Yolanda:

Leuk weer wat van jullie te lezen. Marank je ziet er ook weer een stuk meer ontspannen uit.Dat komt zeker door de chocoladetaart. Kan jij ook nog wat vegetarisch eten of moet je aan de steak? Nederland heeft nu 3 gouden plakken en wij hopen dat er vanavond nog een of meer medailles bij komen. Liefs en groetjes en geniet maar volop.

• 24 Februari 2010 - 10:11

Yolanda:

hai lieve vakantievierders wat een andere wereld,heerlijk idee voor alles de tijd te hebben.welke kant gaan jullie nu op? wij hadden weer sneeuw...sven is gediskwalificeerd werd door Kemkers verkeerde baan ingestuurd. Pech dus... Heel veel liefs.

• 24 Februari 2010 - 10:41

Marjo:

Lieverds,
    Dat ziet er goed uit... pleinen, gebouwen, cake, steak ...zijn de 3 maanden al bijna om?????

Geniet ervan, blijf gezond
    ps marank zo'n taart zakt naar je kont.. rijmt op gezond.
    hihi

Hossegor gisteren 19 graden, veel plezier

• 24 Februari 2010 - 18:12

D, HJ, Lot En Noukie:

he lieverds,

die chocolade taart ziet er goed uit en die steak klinkt ook goed. maar ik begrijp dat het weer iets beter kan! nou ik hoop het voor jullie. het weer hier gaat nu ook de goede kant op. ik hoop het het snel lente wordt. ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik ben die sneeuw best wel zat aan het worden. nou ik vind het wel fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie genieten.

hele dikke kus ons

• 24 Februari 2010 - 19:33

Yorianne:

Gek idee dat jullie zo ver weg zijn! Ben heel erg benieuwd wat er verder op jullie pad zal komen! Geniet van de komende drie maanden!
    xx Yori.

• 25 Februari 2010 - 19:13

Leen:

Hoi JanDirk en Marank

het is mooi om te lezen dat er veel mensen zijn op schiphol, leuk als mensen komen kijken of je wel zeker weg bent?
    (grapje)ik volg je op reis hoor
    Gr Leen