Vertraagd..... - Reisverslag uit Lima, Peru van JanDirk Vries - WaarBenJij.nu Vertraagd..... - Reisverslag uit Lima, Peru van JanDirk Vries - WaarBenJij.nu

Vertraagd.....

Door: JanDirk en Marank

Blijf op de hoogte en volg JanDirk

14 Mei 2010 | Peru, Lima

Mensen,

De vlucht lima-madrid is vertraagd, waardoor we madrid-adam niet halen morgen. We hebben een hotel in madrid gekregen en een vliegticket voor zondagochtend naar adam. De vulkaan heeft er niet mee te maken.

Vluchtnummer KL1708, aankomst adam, zondag 16 mei 08:45

Op deze manier weet iedereen die dat wil weten ervan.

Joris helaas is je verjaardag nu echt onhaalbaar, maak er een feest van. Hou wel wat bier over voor ons.

Mensen, tot snel

• 15 Mei 2010 - 05:47

Carlieke:

Dat is vervelend!! wij vliegen zondagochtend om 12.00 uur.. dus hopelijk zien we elkaar nog even voor of achter de douane..
    goede reis, tot snel. x

• 15 Mei 2010 - 09:04

Yolanda & Jan:

Hi Marank&JanDirk,
    Jammer dat jullie vertraging hebben. Goed dat jullie een hotelovernachting in Madrid aangeboden is. Wij zullen uiteraard op Schiphol zijn. Liefs Yolanda & Jan

• 15 Mei 2010 - 11:53

MKYD:

Balen!!!!!
    Gelukkig wel een hotelovernachting kunnen krijgen.

Vanmorgen zijn we wel bij Dirkie geweest. Ik wist niet hoe laat je eigenlijk vandaag thuis zou zijn, dus dacht we gaan in ieder geval even langs!! Is dus helemaal goed geweest van ons!! Hij is lekker geborsteld en de meiden hebben 3 kwartier gereden.... ik ben gaan schrijven in het schriftje in de zon!!

Goede reis en zie je maandag!!

Liefs, Kirs
    Martijn, Yaira en Djaele

• 27 Mei 2010 - 06:27

Jan Besijn:

Hallo JanDirk en Marank,
    Welkom thuis en ik hoop dat jullie de tijd van je leven heb gehad.