Goed aangekomen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van JanDirk Vries - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van JanDirk Vries - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: JanDirk

Blijf op de hoogte en volg JanDirk

21 Februari 2010 | Argentinië, Buenos Aires

We zijn net een paar uurtjes terug aangekomen. Met de taxi naar hostel gebracht. Even een rondje door de stad gelopenen even wat gegeten. Ongeveer 25gr en een beetje bewolkt.

Mooi hostel met genoeg activiteiten. De groeten maar weer.

• 21 Februari 2010 - 16:55

Birgit:

Hoop dat jullie een relaxte reis hebben gehad!!

Prettig dat het eerste hostel mooi is. En 25 gr. klinkt ook wel erg lekker. Hier weer natte sneeuw.

Groetjes

• 21 Februari 2010 - 17:17

Anne:

En hier sneeuw het....alweer! Heel Alkmaar ziet wit. En het is bar koud! Ik ben best wel een beetje jaloers op jullie. Veel plezier.

Kus van je (schone)zus

• 21 Februari 2010 - 17:18

Jan&Yolanda:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Lekker temperatuurtje bij jullie. Hier sneeuwt het weer. Geniet lekker. Liefs en groetjes.

• 21 Februari 2010 - 19:53

Chris,dinie En Pim:

goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen en nu lekker uit rusten en genieten.
    Veel liefs

• 22 Februari 2010 - 13:48

Buurman En Anita:

Hallo JanDirk & Marank!

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Hier is het een zootje hondeweer

Buurman heeft een nieuwe auto gekocht. Het is een Volvo C30 en heeft een lichtblauwe/grijze kleur. Echt een hele mooie auto.

De groeten maar weer!

Buurman & Anita