Welkom allemaal! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van JanDirk Vries - WaarBenJij.nu Welkom allemaal! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van JanDirk Vries - WaarBenJij.nu

Welkom allemaal!

Door: JanDirk

Blijf op de hoogte en volg JanDirk

13 Februari 2010 | Nederland, Uitgeest

Welkom allemaal op onze reiswebsite.

Zoals velen van jullie weten vertekken we volgende week zaterdag (20Feb) richting Argentinie om 3 maanden rond te reizen in Zuid Amerika.14/15 mei vliegen we terug vanuit Lima (peru). Het begint nu echt spannend te worden.

Voor de eerste weken hebben we al wel reisplannen, maar de rest ligt nog open. Zo willen we de eerste week Buenos Aires verkennen en naar de iguazu falls op de grens van argentinie/brazilie/paraqua. Vervolgens willen we richting patagonie trekken.

Hier zullen we berichten posten van waarmee we jullie op de hoogte brengen.

• 13 Februari 2010 - 20:08

Femke:

Heeeeeel veel plezier! Wow, wat gaaf dat jullie dit doen!!!

Pas goed op jullie zelf!!
    Groeten Femke

• 13 Februari 2010 - 21:31

Reem:

heey kanjers!
    we kijken erg uit naar jullie reisverslagen!
    we gaan jullie avonturen op de voet volgen!
    xx

• 14 Februari 2010 - 10:49

Anne:

Lieve broer en schone zus,

Ik wens jullie heel veel plezier. We zullen jullie wel erg gaan missen, want 3 maanden is toch wel lang. Pas goed op jullie zelf en zaterdag komen we jullie uitzwaaien!

Kus Anne

• 14 Februari 2010 - 16:33

Charlot:

Super gaaf hoor! Heel veel plezier! Lekker veel mailen dan kunnen we een beetje met jullie mee genieten.... Liefs Rick, Charlot en Jip

• 15 Februari 2010 - 12:24

Theo:

Ik wens juliie heel veel plezier. Geniet er heerlijk van en denk niet teveel aan ons en de kids in Helio
    groetjes Theo/Helen

• 15 Februari 2010 - 18:53

Marcel Sabrina & Max:

Maak er wat moois van .. We zijn nu al nieuwschierig naar de foto's ! Geniet van het mooie weer daar.. eh je moet nog wel een paar dagen wachten voor dat het 20 Feb is ! :P Groetjes !!!

• 16 Februari 2010 - 07:43

Ferry:

Hey jongen,

Echt super wat jullie gaan doen, van de iguazu falls heb ik toevallig dit weekend stuk op dvd gezien, super mooi.

Enjoy

Gr Ferry

• 16 Februari 2010 - 11:05

Nienke:

Super cool, bijna zover.
    Geniet van deze mooie reis. Ik ga jullie volgen.

Liefs Nienke

• 16 Februari 2010 - 23:35

Daniel:

Hey JD en dame! Onwijs veel plezier in Zuid Amerika! En gedraag jullie.. Biertje in mei! Gr.

• 17 Februari 2010 - 11:35

Jan:

Hebben jullie niet iemand nodig die de rugzakken draagt? Heb toevallig net even niets te doen...